go go go

2010-05-21

jag antar att jag bara ska se ljust på ansvar, men nu går dagarna i ett och jag längtar så till helgen. jag får myror i byxan av att sitta still och göra ingenting och utan mänsklig kontakt om dagarna är jag tom, så egentligen existerar inget problem.

dagarna på märtas går undan, men det är ändå långa dagar. jag kan inte bestämma mig om jag ska beklaga mig, (för att jag egentligen är grymt trött) men jag skiter i det ! jag skakar det sömniga ur kroppen och tar nya tag. det här är en otrolig möjlighet för mig och jag trivs så nu gör vi en bra dag av denna soliga fredag. ikväll ska det ätas på a mesa brazil med mamma och pappa & rasmus, och inte förrän då är det helg, så nu kör vi !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0