at m to the ärtas, hela dagen !

2010-05-29

en invite till voddler satt inte helt fel, särskilt inte när man inte känner sig helt kry. dock för det vänta med filmtitteri för idag jobbar jag 9-17 cirkus @ märtas. be there or be...utan världens godaste kaffe och mackor.

det åts middag hos svärfar igår och det är alltid himla trevligt. samsito, älskade lilla solstrålen höll låda som vanligt och äntligen kan han säga vad alla heter utan att snubbla på R'en. så istället för jalle och majia är vi nu ralle och maria- det råder ordning. förövrigt är han ett smart barn, ett mycket smart barn- särskilt när det gäller fisk, ålder och kinderägg.

solen strålar, men vem vågar hoppas ? jag funderar på om man inte bara ska dra mot sydligare breddgrader och stänga in sig på någon resort och friskna till. idag skulle jag faktiskt bara vilja sova, men sånt tycks jag inte ha tid med. så nu ska te'et drickas upp, tänderna borstas och sen kör vi !

hej så long,

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0