work it 'til there ain't no work left to do

2010-03-29

jag är som en hypridbil på tomgång - jag tuffar på i jämn takt &jag är varken bättre eller sämre. även solen har sina fläckar. men, vackrast är nog blåsippor ändå ! jag vann över dålig energi och kort med motivation. jag slutade att känna efter och gjorde det som jag vet i längden känns bäst. trots en dag med hjärnspöken och läcka i tårkanalerna mår jag nu betydligt bättre. jag börjar inse en sak. jag är besatt av mitt midjemått och av hollywoodglans, men kan de så kan nog fanken jag med ! ikväll röstar jag på en ny säsong av top model och frukt i stora lass. detta är ingen knepig period, detta är follow the yellow brick road-the healthy way. ett försök till fredagsunderhållning a la kanal 5 mood ? jag skulle gärna se the wizard of oz style på ett gäng kändisar worka sina abs iform i en musikal. more is more, och jag kan när jag vill; spruta idéer !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0