torsdagstankar

2010-03-25

vilket väder det har varit idag, alltså ! jag ska nog på allvar hänga in vinterkappan och klä mig lite mindre lökigt om det fortsätter så här. termometern på datorn säger 11 grader, men det är ju i malmö & jag är i vellinge. jag tippar på 12-13 minst. solen har schtekt idag som om solen aldrig schteckt förut !

jag kastade om lite i dagens schema, så har nyligen avslutat min work out. jag hade glömt hur skönt det faktiskt är att träna. löpningen känns fortfarande aningen tuff med pilatesen är verkligen min grej. jag ligger dessutom kvar extra länge på mattan och stretchar, bara för att de är så himla skönt att sträcka ut alla äckligt stela muskler.

thanks to kexchoklad igår bestraffade jag mig själv med 100 sit ups idag. jag är inte säker på att jag kommer ur sängen imorgon. hör jag inte av mig, så vet ni var ni kan hitta mig ! kvällen ligger till mitt förfogande. jag funderar på att sätta mig ute & beskåda solens pågående nedgång och njuta av friskluft, men jag är lika sugen på att bunkra upp med kiwihalvor och ha cougar town maraton i pyjamas. det kan kanske bli båda ?

inte att förglömma, jag längtar efter min man - abstinens, that's for shizzle !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0