se hit !

2010-03-23

killar, se hit ! gör som min rasmus och klä er i ljusa chinos, en cool tisha (kanske med MJ på) och en härlig jeansskjorta som ni har uppknäppt till. när värmen sen ligger stadigt över 10 grader, snöra då också på er vita converse. snyggt va ?

han inspirerar mig så mycket, min pojk. jag älskar verkligen kläder, men hur jag än anstränger mig är jag så dålig på det. istället tipsar jag om looken som rasmus själv kombinerat och som jag tycker att han klär så jäkla bra i. den är vårig till max. bilden nedan är en variant på det som han har.

förresten, varför är det mycket lättare att hitta snygga killkläder ? när jag om ett par veckor ska go nuts i butikerna på riktigt efter vårens läckerbitar kommer jag bli alldeles insnöad och knäpp för att jag inte hittar något, eller så hittar jag allt. vilka är vårens måsten tjejer ? hjälp mig !

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0