pysseldag med gucke

2010-03-23

jag och fanny hade pysseldag igår. vi gjorde först stan och plöjde genom panduros hyllor och lådor. jag hann även med en vända till pärlgrossisten. nu är mina pärlor färgkodade i en låda och mitt pysslande känns plötsligt jätteseriöst. jag tror dessutom att jag börjar hitta min stil när det gäller att tillverka armband.

fanny klippte, klistrade och glittrade ihop en jättesöt prinsesstavla till sin lilla knodd som beräknas ploppa ut om så där 20 dagar eller något. vi längtar efter henne; ella maria evy samevall.

när jag kommer över en kamera ska jag visa er lite armband som jag gjort och som givetvis finns tillgängliga för försäljning. just nu är jag väldigt förtjust i pärlor (äkta, salt och sötvatten, samt glas) i diverse kolörter. dessa kombinerar jag i olika nyanser med berlocker. ni ska inom det närmsta få lite smakprover, så håll utkik !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0