pilates

2010-03-17

ångan är uppe. jag susat genom huset som en vind med dammsugare och mopp i ett par timmar. jag uppfyllde en dröm i badrummet idag. jag har alltid velat ta duschen och bara spruta ner hela badrummet så att all skit i fogarna bara kan försvinna, and today - i did it. not much of a deal tycker ni kanske, men fy fasiken vad fräscht det blev. förut har jag liksom inte vågat. jag har typ trott att det inte är bra, men badrummet är ju ett våtutrymme så det borde fungera att göra så. fick lite panik när det stod en cm vatten på golvet, men det rann tillsult undan.

har precis valt en pilates workout på youtube. när jag kommer in efter en joggingtur ska jag worka mina abs till max. jag är ingen som ränner på gymmet och har fortfarande inte hittat någon sport eller liknande som jag kan tänka mig att börja träna, förutom simning. jag ska bara ta mig för att köpa det där svindyra kortet så att jag kan gå dit. bonnies pilates workout total body verkar ganska effektiv så detta ska provas. nu är det total make over som gäller. gosh, jag ska vara snygg i bikini i år. yiha !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0