jag ser tillbaka in i dimman

2010-03-02

åh sköna mars är här, men vintern den är seg. ett tag trodde jag att solen bara var blott en dröm när den plötsligt slogs ut av tunga snöiga skyar. men så plötsligt var den tillbaka för att bjuda på en magnifik solnedgång över hustaken med en orange och eldig kant.

jag lider i skrivandes stund av nackont, en mullrande och bubblande mage som dessutom erbjuder ett dovt illamående. som topping på det hela har jag frusit och svettats om vart annat. min plan är att täppa till allt detta med sömn, och riktigt mycket sådan. imorgon ska det provjobbas på ystad saltsjöbad och jag ska dit !

jag vet inte om detta är kroppens sätt att rensa ut helgens följetång och på något sätt göra det till historia en gång för alla. åtminstone är det en helg som borde gå till historien för den var top noch. tre stockholmare a la lyxmodellen - i meen, de har allt !

vi åt och framför allt drack för att sedan dansa oss bort i nätterna. det var längesen jag gjorde en tvådagars, men det var hur kul som helst. samtliga mådde som de förtjänade när stockholmsfavoriterna lastade in sig på sturup för att flyga hem igen.

jag och rasmus har återhämtat oss bäst vi kunnat & det har varit välbehövligt, lugnt & skönt. nu ska jag strax landa i sängen igen. lägga något varmt om nacken och glo på något trams som kan få vagga mig till sömns. imorgon blir det upp i ottan för att tagga inför jobb och köra några racervarv med dammsugaren.

på återseende, stora & små.

eder m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0