jag sammanfattar helgen;

2010-03-21

fredag: jobbsök - jogging&pialtes - middag at lundborgs - bärs hos ted

lördag: långfrukost - lördagshäng - malmö - svedala

söndag: söndagsbullar - hemmakvälls godis till lunch - ted - skräckis - pyjamas party på egen hand

det har varit en bra helg, innehållande diverse. jag ska passa på att fortsätta njuta av stillheten - jag är ensam hemma just nu. sticker den ena handen i exotic snacks-påsen & den andra i hemmakvälls-påsen och ibland båda på samma gång. hjärnan spökar & jag får ångest när jag egentligen vart så duktig i veckan och faktiskt tränat. imorgon blir det andra bullar & jag ska börja dagen med ett pass. efter det ska jag möta upp med guckeliis i stan och sen ska vi till svedala för att pyssla. karln hänger med sina klasskompisar i eslöv just nu och dricker öl och kollar fotboll. jag hoppas att de är snälla mot honom. han är bara en liten spoling i jämförelse. om man skulle ta och göra något vettigt av eftermiddagen. lite me-time-only. jag överväger jogging och pilates och efter det bubbelbad & ansiktsmask. ja, så blir det !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0