i'm walking in sunshine

2010-02-03

idag vinner solen över det grå och det är så himla härligt. det blåa valvet smyckas av små dunvita puffiga moln och plötsligt fick jag lust att ta på mig solglasögon och jeansjacka för att sätta mig på swedbank arena och kolla fotboll.

istället gör jag nytta och släpper in våren i vår boning. vårstädning is going strong. det gör inte mig något alls faktiskt att stå med skurmedel upp till armbågarna medan våren slår utan utanför. jag får min dos av sol och frisk luft när jag i eftermiddag ska bege mig till ystad för jobb. hur spännade ? jättespännade !

om en liten stund ska jag ringa på en lägenhet i helsingborg och det bästa är att den inte finns än. nybygge for shizzle my nizzle. det är i lite fel ände av skåne, jag vet - men det är så värt att ringa på den !

ska släpa fram mopp och hink in a minute för att skrubba det sista slaskiga fotavtrycken från parketten. jag känner på mig: det är nu det vänder ! åh, vilken underbar dag !

många solblekta kyssar till er från mig,
m.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hur gick de på jubbet, Agge?

Pusssss <3

2010-03-03 @ 22:19:47
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0