i'm going slightly mad

2010-03-30

jag gjorde slag i saken och sökte lite kurser till hösten. plugg är inte prioriterat just nu, men jag måste komma för mig att göra något- annars kommer jag att gå bananas och bli knäpp på riktigt.

spanska är väl visionen, men jag passade på att söka psykologi, italienska och kriminologi också. helst av allt skulle jag vilja undvika typ malmö & lund- det känns så jäkla ambitiöst på något vis. rasmus lär ju hoppa höjder när han får reda på att jag sökt två kurser i kristanstad. dags att leta lägenhet norr över ? tveksamt. fast helsingborg skulle ju faktiskt kunna funka och jag gillar helsingborg- förutom deras fotbollslag !

i eftermiddag ska jag jobba, men innan dess ska jag springa & träna pilates. jag ska ringa ett gäng samtal och sen hoppas jag på att kunna dricka en kaffe i solen. jag måste bara få fråga en sak...behöver jag göra en visit på st lars, snarast om jag får ångest av att vara jag ? kanske är det inte så mycket mig, jag får ångest på, utan mer på min situation. jag vet att det inte hjälper att sitta hemma & bada i självömkan, men jag har ramlat i en ravin & glömt livlinan hemma. nedrans !

jag har bestämt mig för att göra i alla fall något vettigt av dagen. det kanske är läge att börja dra upp rullgardinen, eller vad säger ni vänner ? den här spellistan; vad ska vi göra med henry ? ska få fortsätta uppmuntra mig. idag är idag, & egentligen behöver jag inte tänka på imorgon förrän jag fått idag att fungera, right ?

m.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: taaack! <3

2010-03-30 @ 12:49:40
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0