i can see clearly now

2010-03-11

i skrivandes stund står ett gäng muffins i ugnen, och inte vilka muffins som helst. jag fick nys om ett recept på kladdkaka med vit choklad och nu har jag gjort kladdmuffins av smeten. eftersom att jag utgått lite från mina egna kunskaper och inte efter receptet 100%-igt får vi se hur det blir, men jag hoppas att de ska bli fantastiska och jag är inte helt utan förhoppning !

all for you-spelistan ljuder på spotify och jag är på riktigt gott humör. ska planera läxläsning och sen ta itu med resten av dagens göromål. listan som imorse var ganska lång har redan kortats en bit. jag är effektiv till tusen. förhoppningsvis får jag träffa lusen ikväll och världens bästa blivande föräldrar - woho. sa jag att jag är på bra humör ?

m.

Kommentarer
Postat av: Erica

Se, du har ju lyckats! :D Bra det för Maja har fixat det till mig så hade inte haft en aning ändå... PUSS!

2010-03-11 @ 13:02:34
URL: http://ericakath.blogg.se/
Postat av: Bögen från Dalarna

Haha ja, det är en fråga i sig! du får lura med honom på något vis.. Alice i Underlandet är sevärd! :D

2010-03-11 @ 15:21:17
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0