daliy

2010-03-18

lunch ? ja, det hade suttit fint så här efter min dagliga workout. jag ska i och för sig inte ropa hej förrän jag kommit över ån, men jag har tänkt mig att träningen ska ske dagligen. den tar ungefär 40 minuter. jag springer en runda på 20 min, stretchar i 10 min och tränar pilates i 10 min.

jag är totalt ur form så detta är verkligen högpresterat av mig. redan idag kunde jag känna att gårdagens runda gjorde susen. jag höll ett lite högre tempo och kunde spurta lite längre på slutet när jag sprang, dels för att höja konditionen ytterligare till imorgon men också för att jag hade mer ork kvar på slutet.

när det gäller pilatesen så är den fortfarande ganska svår. idag brände det mer i magmusklerna men jag förmodar att det endast har att göra med att jag idag gjorde mer rätt. igår kände jag mig bara lost och klumpig, men idag såg jag nog lite mer smidig ut.

solen är och hälsar på. jag trodde aldrig att dimman skulle lätta. det är fortfarande disigt men man måste definitivt bära solglasögon om man ska gå på stan senare. me likey.

till lunch ska jag äta fullkornspasta med home made tomatsås med kikärtor och så ska jag strimla morötter riktigt tunnt och doppa i youhurt och sweetchili. jag vet inte exakt varför, men när det gäller grönsaker äter jag dessa mycjet hellre finhackade och fint strimlade. det är så myckey godare på något vis.

i ordning ska jag göra mig nu, och äta !

m.

Kommentarer
Postat av: sara

hej. förlåt för sent svar.



men; det är klart du får ta åt dig! :)



kram kram

2010-03-18 @ 16:53:46
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: matilda

Ja, Absolut! =)

2010-03-18 @ 20:32:17
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0