and if you want me to be real deep - i'll hook you up with some poetry

2010-03-30

det gjorde min dag, när de på ica hade en hel korg grön kiwi för bara 9.90, så jag firade med brämhults smoothie och sesamkakor till middag.

jag ska strax doppa huvudet i kuddhavet och göra ett djupdyk bland böljande drömmar. imorgon väntar några timmars jobb och sen förhoppningsvis en dejt med gucke !

jag har fått nytt liv och fantastisk glöd. jag känner mig inspirerad och upprymd. ingen jobbångest ska någonsin få komma åt mig igen, i alla fall inte just nu. jag ska gå & lägga mig medan humöret är gott - då vaknar jag förhoppningsvis upp till solsken och fågelsång imorgon.

sov så gott stora & små. jag ska fånga lite sömniga korn när john blund åker i retur.

puss,

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0