å, vilken underbar daaaag

2010-03-12

innan jag somnade med rasmus igår vid min sida, tittade jag på zodiac. orkade dock inte se hela, så jag satte datorn i viloläge för att kunna fortsätta se slutet idag.

klockan tre vaknade jag med ett ryck av att ett ljusblått sken fyllde mitt lilla rum. av en eller annan anledning hade datorn vaknat ur viloläge och startat.

jag var måttligt irriterad när den inte ville stänga av sig utan uppdatera sju olika uppdateringar. som om det inte var nog med det fick jag en sömnig sur utskällning av min karl som sömndrucket undrade vad som stod på.

bättre blev det när jag svettigt vaknade nära nära honom. jag slår vad om att vi skulle kunna sova våra nätter tillsammans på en luftmadrass. att min säng är 120 bred spelar liksom ingen roll - vi sover ändå bara på halva.

ska hoppa i lite vettiga kläder strax och kladda lite make-up i facet, för att sen möta upp med världens bästa fanny i stan. vi ska gå loss i köket hemma i svedala och fixa lite käk inför morgondagens festligheter. matmoran she's back on track & kanske är det dags att starta cateringfirma ? jag vet att jag skulle älska det i alla fall !

ska sätta igång en schysst spellista och sen ska jag dansa mig i ordning. jag är omåttligt glad idag, why is that ? kanske för att jag har den bästa pojkvännen i världen, och de bästa föräldrarna i världen och för att jag ständigt är omgiven av vänner & bekanta som jag älskar. jag tror att det kan stämma väldigt bra !

puss på er idag smultron,
m.

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Ja, man uppmärksammar de där små guldkornen i omgivningen alldeles för sällan, iaf gör jag det. Det är ju faktiskt alla de där små sakerna som färgar livet i sin speciella och fina nyans. Vilka färger är i ditt liv just nu? :)

2010-03-12 @ 13:36:08
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0