cool, coolare & coolast

2010-06-11

when the best people in the world come together, there is probably nothing more to say then: cool, coolare & coolast !

bilden gör kanske inte honom rättvis, men inget SPC utan charles !

motvilligt ställde vi upp oss som en förenad trupp. tv4- huset skymtar och intresset var väl måttligt efter några fulla dagar i stockholm.

kum ba yah...eller varför inte; hello, bangla...tell me how you dooo
the rest is only for the best

dream-team'et: johanna, charlie, maria, caroline och andré

jag tog ett break och drog till sydligare breddgrader med världens bästa emy och några stollar jag älskar mest i hela världen. jag blev kär och min andra halva flyttade till usa- but we still are, <3

vi drog till berlin...

...där träffade vi "the stoned brothers"...

...och cirkulerade motvilligt på sightseeing...



...det var kallt och blöt, men vi glömmer aldrig en vän...

...så ja, vi kramades en del.



den största highlighten of them all under gymnasiets mustiga år, är nog den här donnan... e to the lmo. i love u.



vi hann även med lite charter och camping. hur maxxat ?



OCH NI KAN TRO ATT VI SJÖNG OM STUDENTENS LYCKLIGA DAR.
tveklöst en av de bästa dagarna i mitt liv och en av de mest smärtsamma !!!
we'll always be: cool, coolare & coolast

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0