om jag själv får välja

2010-06-29

efter eftermiddags dopp med soltork i tarzans trädgård igår, stack jag och rasmus inom märtas. jag älskar att komma in där och mötas av ett leende som man alltid gör när heman jobbar. han är världens bästa kollega. yovanny är inte så tokig han heller, eller jo tokig är han...men det är kul stämning i gänget när vi kränger mackor och det gillas.

igår kunde jag inte vara välja. smörgås eller ceasar ? vår ceasarsallad kan vara bland det godaste på den här jorden och jag fick bara sådan fruktansvärd beslutsångest eftersom att jag också älskar vårt grova surdegsbröd. förstår ni vart detta leder ? yes, jag la ceasarsalladen på mackan och fyfan vad gott det var. heman kollade på mig och skakade på huvudet, men jag fick som jag ville.

fråga gärna efter en maria special om ni tittar förbi på märtas. våga utmana menyn och gör din egen grej. höhö. jag har ätit mig igenom den menyn så många gånger känns det som, så ja...det var dax för en liten "think outside the box".

nu, jobb...men först fånga in två tussiga moln som gör repor i parketten när de flyger över golvet i full karriär. hoppas inte jag blir sen till jobbet ! baaaah.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0