vm-final, whaat ?

2010-07-11

vm-finalen ekar genom kvällningen. glädjetjut och/ eller också förtvivlan stutsar mellan husväggarna. kommentatorsröster i stämmor tävlar med bullret från bilarna -trots kan jag inte vara mer ointresserad. vad hände ? jag brukade älska fotboll. fast det är klart, efter en 12 timmars arbetsdag då är man inte sugen på särskilt mycket ? förresten, vad har ni gjort idag medan jag svettades bort, typ årets varmaste dag tillsammans med vår flådiga kassaapparat och ångande espressomaskin ?

m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Klart gumman! Ja visst har vi. And I love it :)

Vill jättegärna träffa dig. Pallar du pallra dig till sviidahla eller ska jag komma in till stan? Vi kan ju alltid steka på gården här bakom annars? Sol hela dagen brukar de va! (Eller ja, de E de. Skuggan kommer först på kvällen!)

Vad säger du?

puss

2010-07-12 @ 21:08:25
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0