torsdag och nu håller jag helg

2010-07-08

vi sover sista natten i vellinge inatt, sen hem till lägenheten. det känns fortfarande så overkligt att vi snart måsye flytta ut. jag är i alla fall glad att vi inte lagt ut mer pengar på den. nu önskar jag bara att det där telefonsamtalet som vi väntar på kan rädda oss ur den här sörjan.

imorgon åker jag och rasmus till svedala. ella ska döpas på lördag, så imorgon stundar förberedelser och nothing but. det ska bli så skönt att komma hem till fanny och linus. jag känner mig alltid så avslappnad där. bästa fanny ska tillaga tacopaj och sen ska vi sova på soffan. jag ser fram emot det så mycket. vi ska baka tårtor och bara ha det mysigt. alla dumma lägenhetstankar kan flyga och fara. INGET, ska få förstöra min ledighet.

mamma och pappa är förmodligen på båten från tyskland nu och sen ska de bara köra genom danmark. äntligen, är de snart hemma. det ska bli skönt. inte bara att lämna tillbaka hus och katter, utan att få hem dem och kunna prata med dem for real !

hm, det var någonting mer jag tänkte på, men det får vänta. just nu står det bara still i skallen. man är verkligen mos efter en arbetsdag på 10 timmar. tur att schemat just nu verkligen är chill. tillbaka på jobbet är jag på söndag ! skönt !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0