jag vill inte skryta...men,

2010-07-21

burkar jag skryta ? handen på hjärtat ! gör jag det ? jag vill inte vara en sån. jag vet nog med mig om att jag gärna delar med mig av såndant som jag är stolt över, men det kan väl knappast vara något dåligt skryt ?

i alla fall trivs jag på min arbetsplats och det känns som att jag gör nytta där. även fast det är slitigt och jag ofta är trött när jag kommer hem, så känner jag att jag bidrar. därför känns det extra göttigt när chefen ringer efter man slutat och bekräftar det genom att säg; vi har lite gäster här och både de, och jag hälsar att du är fantastisk. hur mycket värmer inte det i hjärtat ?

m.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Gooooo Agge! (O du-Ibland får man skryta!) GRYMME :)

2010-07-22 @ 17:12:37
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0