idag blir det ella-gos och svägis-mys

2010-07-20

solen den väntar på mig, och jag är redo att möta den. i en ny, enligt rasmus, "back-to-the-90s-bikini" ska jag ligga utslagen på gräsmattan på vår gård någon timme, innan jag beger mig till svedala för att ha en mysdag med fannos. min mamma kommer förmodligen med en stund för att träffa ella för första gången. jag har tjatat om hur perfekt det lilla livet är, så ja...morsan kommer få sig en chock när hon ser att det faktiskt stämmer. ella är lika med en godsak. en fluffig och mastig choklasmousse som man liksom inte kan få nog av. hon on top of the world det vackraste jag har sett och jag är så tacksam att jag är morbrors flickvän och därmed kan få gosa med henne whenever i like, i princip. men vad kan man förvänta sig när fanny och linus kan vara det snyggaste paret jorden. summan av kardemumman i det fallet kan inte bli annat än två tummar upp !

m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ååååh. Jag får tårar i ögonen <3

2010-07-20 @ 20:53:46
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0