ella maria evy samevall

2010-07-20

jag har ju lovat att jag skulle visa allt det fantastiska som ordnades till ellas dop-dag. jag kan inte riktigt förstå varför jag och fanny inte kan förstå att vi är ämnade att göra detta. om jag ska vara helt ärlig är fanny nog den enda som jag skulle kunna tåla att ta kritik av. det är inte det att vi dissar varandras idéer, men genom att vara ärliga och kommentera varandras idéer och kanske lyfta varandra och ge tips (helt utan att gå varandra på nerverna) skulle jag vilja säg att vi JÄMT lyckas. fanny har öga för det estetiska och ja, det har väl jag också. vi båda jobbar gärna med händerna och tycker att färg och form kan vara bland det roligaste. jag föredrar dock att involvera stora mängder choklad, fluffiga kakor eller annat sött som är gott att stoppa i munnen, men även detta börjar fanny få upp ögonen för. hand upp ni som tycker att vi ska starta kondis !

 

och sen givetvis, det kanske mest fantastiska bakverket av dem alla !
ella maria evy samevall.


Kommentarer
Postat av: Svärmoor

Hand upp! Jag kommer att bli en stammis! Kram

2010-07-20 @ 15:09:39
Postat av: Fanny

Hand upp :)

Vi e BÄST! Seriöst -vi borde tänka på de. Kolla upp lite saker kanske.. om du vill, alltså! Jag e absolut intresserad av att iaf checka -de skadar ju ingen :)

2010-07-20 @ 20:52:36
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0