dream-team

2010-07-17

fanny sms'a; e du vaken ? puss
jag kom på mig själv med att svara det kanske mest korkade; ja, är du ?

jag älskar verkligen att ha en vän som ringer upp ungefär närsom, bara för att prata skit, snacka högklackat eller för att boka in en träff. fanny, min svägerska, vi har verkligen kommit varandra så nära - och jag trivs så hennes sällskap. om jag en gång statar mitt lilla kafé/ kondis skulle jag så gärna vilja att hon jobbade med mig. någon dag när jag har tid ska jag visa er våra skapelser från ellas dop. vi är det perfekta dream-teamet !

m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Älskar dig, svägis <3

2010-07-18 @ 13:26:08
URL: http://guckeliis.blogg.se/
Postat av: Fanny

Klart, Aggos! Du gör mkt finare mat än mig (En kladdig tacopaj med bort-pillade jalapeños görsig kanske inte på bild, vilket resulterar i att jag aldrig fotar min egen-gjorda mat) :)

2010-07-18 @ 22:00:13
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0