agata vs. agatha

2010-07-20

kvalitetsssurfing innan det blir filmtittning nu kl 9. jag och karln sitter här med varsen laptop. socialaste paret i världen, yepp that's us ! vi gick en snabbis till coop - rasmus behövde nödproviant till tåget imorgon. han åker till göreborg med några vänner från norr. jag kan inte haka, jag jobbar. i alla fall fick han inhandlat gifflar och en påse gott&blandat. jag högg en trepack tu'c - det godaste salta kexet i världen. jag behöver salt känner jag ! många timmar i solen nu under ledigheten - min näsa är härligt svidig. doesn't matter, det hör sommaren till. snart är solbrännan maxxad, jag behöver några dar till ledigt, sen är den; tummen upp. nu blir det i alla fall vår allas älskade agatha christie. vi har samma namn, dock stavar hon sitt mycket coolare. jag borde byta ! min stavning ser helt fattig och polsk ut, funderar seriöst på att säga upp det och gå all in på agge. jag älskar det där med smeknamn...men det tar vi en annan gång.

love,
m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jo, Jag veeet! Tusan att man inte e miljonär eller nåt :/

Agata -ser så fattigt o polskt ut. Haha. Du e för himla skön, Aggos!

Puss<3

2010-07-21 @ 10:16:53
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0