insnöad

2010-01-27

vi fick ställa in konfirmandträffen idag på grund av vädret. kunde vi inte stängt av vädret istället ? det är fullständigt kaos ute och jag vågar inte ge mig iväg för att sticka till älsklingen. istället har jag fått trösta mig med skaldjurspasta och tv-titt.

jag tror jag ska koka en kopp te, krypa ihop i sängen och sticka på min halsduk. jag menar, ifall jag skulle ångra mig och vilja sticka till rasmus måste jag har något att vira runt halsen !

snart kommer nog en snögubbe-mamma inramlande genom dörren. ikväll är det girls only. & det ska bli mysigt !

m.

Kommentarer
Postat av: Erica

C'est bonne! :) Det är rätt mycket öl, snö& pastarätter. But that, we like.. Hur går plugget för dig?

2010-01-27 @ 22:58:44
URL: http://ericakath.blogg.se/
Postat av: Gry

Hej söta du :D. Har kollat bilderna på fajjan efter din fest. Ser ut som ni hade superkul! Drog ni ut efter eller? oh. Vad glad jag bli att du gillar min look. haha det är vääldigt mörkt! Men jag gillar det.:D Trivs bara fint :D. Ska fika med en tjej i morgon så det bli kul! Hur är sweden? <3

2010-01-28 @ 03:03:43
URL: http://newyorklife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0