flashbacks

2010-01-27

jag har aldrig varit så rockig. eller jo, under en kort period i 8'an när jag hade kedjor av ihopsatta säkerhetsnålar, mycket kajal och trasiga strumpbyxor. those were the days av en fjortisperiod, jag sent kommer glömma. jag tyckte det var coolare att ta kontakt med jubelåsnor i SSU än att stå på torget med kort kjol och en BH två nummer för liten. jag säger att min tonårsrevolt var skonsam, det säger nog inte mamma & pappa. jag inbillar mig säkert. men vad vore en ungdom utan en period av experiment ? utan SSU's självbelåtna propaganda blaska FRIHET hade jag aldrig varit där jag befinner mig idag. jag hade heller aldrig kommit till insikten med att marilyn manson är to much of a maniac för mig och så vidare. nu känner jag att måttfullheten slagit huvudet på spiken och faktum är att jag känner mig ganska nöjd.

jag gillar att filosofera över dåtiden. man lär känna sig själv & det kan utan tvekan vara minst sagt underhållande, eller ?

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0