dagarna efter

2010-01-25

jag lever, gör ni ? jag tror ärligt talat att jag har varit dagarna efter sen i fredags. jag firade nämligen min födelsedag med buller och brak. ett gäng vänner kom till mig och sen skrattade vi oss igenom många timmars förfest och efter det åkte jag, rasmus, victor, fanny, linus, viktoria, madde och amanda hummerlimo till stan för att fortsätta festen. jag fick denna fantastiskt vackra underbara upplevense i present från tidigare nämnda och det var så fräckt. kvällen blev galen & jag kommer sent att glömma den. jag har lite torka på mitt skrivande just nu, istället bjuder jag på ett gäng bilder från fredagen. håll till godo !

m.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0