20100119

2010-01-19

jag har varit vaken sen klockan sex idag. pappa hade ett tidigt möte så därför blev det gratulationer tidigt tidigt. bror fick en påringning och en gratulation han med.

klockan 7 var tiden inne för henne att baka scones. rasmus drog täcket över huvudet & i princip sparkade ner mig från sängen för att jag terroriserade honom med att i morgonens hesa falsettstämma sjunga brev från kolonien. jag kunde nästan alla verserna utantill !

frukosten maxades med varma scones och te. älsklingen packade sina pinaler och åkte hem till sig för att plugga. jag har ägnat dagen åt att leta efter jobb. ska pilla i mig lunch och sen klä på mig för att sticka till arbetsförmedlingen.

facebook plingar hela tiden av gulliga kommentarer och gratulationer. jag älskar verkligen att fylla år. förresten, jag har beställt den...mobilen. tack mamma & pappa !

puss på alla fina !
m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0