xxx

2010-02-02

jag dissade köttfärsgrantäng. man blir inte hungrig av att göra ingenting. rörde ihop lite ägg & kladdade i lite keso. på rostat trekornsbröd med pepparrot & kallrökt skinka blev det riktigt mumsigt.

vet ni ? det snöar ! jag dunkar snart huvudet i väggen så less jag är på allt vad vinter, blåst och drivor heter. rasmus fick stanna hos sig. ändå tur, nu är bussarna också inställda. en pojkvän i höllviken är trots allt mycket bättre än en pojkvän fast i en snödriva någonstans på en småväg.

ska tillbringa kvällen med att baka smulpaj på frysta blåbär. hur gott kan det bli egentligen ? men blåbärspaj är den enda lilla glimt av sommaren som går att suga i sig här hemma så jag tar chansen. fast, man blir inte hungrig av att göra ingenting...får helt enkelt mata mina förkylda föräldrar med den istället.

m.


Kommentarer
Postat av: mamma

Den var supergod!

2010-02-03 @ 16:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0