torsdag

2010-02-25

jag måste erkänna att dagen har varit väldigt produktiv. jag var som tidigare nämnt uppe med tuppen för att titta på hockey & när matchen var slut var det knappast lönt att somna om. jag åt frukost och började sedan att baka bröd.

klockan tickade sakta men säkert mot tidig eftermiddag och då hade jag en tid hos vårdcentralen. in snabbt där & skriva på ett papper och få ett recept på en kortisonsalva.

efter besöket hos doktorn skyndade jag till amanda och väl där ställde vi genast till med bak av kladdmuffins. efter det landade vi trötta i soffan och fixade sen med hår.

pappa och jag gjorde sen byn; apoteket, systemet och ica. till middag bestämde pappa ärtsoppa - ingen favorit, men man lär sig att tycka om det. denne åts på äkta svenskt vis med varm punsch och sen plättar till efterrätt.

jag vet inte hur jag lyckades med det blev massor av smet & så småningom också massor med plättar. nu sitter jag här & häckar - för trött för att göra något. ska svara på några mejl och sen sätta mig och pilla ihop ett armband.

mamma är ledig imorgon, så då blir det lunch på mimmas med henne innan jag gör en vända i stan. måste, (höhö) in på hm och sen får vi se om jag åker en vända inom fanny & linus.

nu verkar det som att mamma vill ha hjälp med facebook-chatten. jaja, jag kommer !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0