stay tuned

2010-02-04

god afton små bärfisar !

jag vet inte riktigt vart jag befunnit mig den sista tiden. jag tror jag svävar någonstans mellan levande och död. jag kämpar för att komma tillbaka, men samtidigt som det inte riktigt vill sig är det ganska skönt att bara ligga där och dra sig. har ni också såna dagar ?

jag har en del att berätta. tro det eller ej. ibland har jag mina stunder & då skiner jag som en liten vårlök, höhö. jag vet dock inte om jag orkar ta itu med mitt berättande ikväll. orkar ni hålla er till imorgon ? du vet väl minst lika väl som jag att sova det måste man & sova det ska man.

can't wait till imorgon då jag ska få dela med mig av en del juicy- detaljer till er. jag bjussar på en liten spoiler alert i alla fall... baby & jag var i ystad idag. jag är len som en bebisrumpa. mer kul is coming up. du får helt enkelt vänta och se.

god natt, talk to you imorgon !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0