moderna museet

2010-02-24

det är sportlov denna vecka. inte för mig. jag är för gammal. jag tänker dock inte på det när dagarna bara går. jag har liksom ingen koll på veckorna alls längre. fastän dagarna just nu bara är en nerförsbacke känns det som att de glider ur händerna på mig. jag gör inte så mycket och det gör mig frustredad.

jo, jag skriver, pysslar och laddar batterierna för att kunna kick ass på onsdag när det ska provjobbas, men ändå. idag ska jag träffa min jobbcoach och inom ankaret för att planera, men annars har min dag varit så passiv och slö. vintern gör mig deppig och jag gör allt för att stanna inne med datorn i knät och en rykande kopp te i handen.

jag kom i alla fall på något som jag ska göra imorgon eller på fredag. jag ska åka till moderna museet i malmö. det är nyöppnat sen i höstas tror jag & jag har fortfarande inte gjort något första besök där än. just nu pågår inget som jag verkligen verkligen vill se, men att glida genom ljusa rum klädda med konst från golv till tak gör mig glad. när jag ser vad andra gjort får jag en spark i baken. det blir liksom som terapi. jag älskar det. jag får tänka, och njuta !

m.

Kommentarer
Postat av: linda

sv; jag tror det finns ridläger för dig, finns för alla i alla åldrar! hur gammal är du förresten?



jaha okej! :)

kram



förlåt för sent svar!

2010-02-24 @ 15:51:38
URL: http://dinlindas.blogg.se/
Postat av: linda

sv; 20? klart det finns läger! många som är 20 år går på ridläger :) jaha okej!



nej det har jag inte, men en sköthäst har ja :)

2010-02-24 @ 16:35:40
URL: http://dinlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0