blåbärslycka

2010-02-11

jag hade problem att komma ur sängen idag. klockan ringer normalt halv 8, sen ligger jag och tar det lugnt till 8. idag väcktes jag klockan 7 av mamma som gick och sjöng i huset för full hals. försökte dämpa skönsången med att ligga med huvudet under kuddarna. när mamma & pappa sen åkte till jobbet lyckades jag somna om, och resultatet av det blev att jag inte kom upp förrän nio.

nu ska jag strax fixa frukost. ska dricka en hel balja kobbs ekologiska blåbärste och pilla i mig en macka. sen in i duschen och efter det ska jag springa ner till vår postservice på ica och hämta ut paket. mina pärlor har kommit och dessutom en goodie bag från hm, med diverse fynd.

i eftermiddag ska jag träffa amanda och hoppas även på en tur till min älskling. fanny och linus kommer dit ikväll och jag vill bara krama dem länge länge. de flyttar förmodlingen om en månad till svedala. på beskrivningen låter lägenheten fantastisk. jag vill också flytta !

m.


Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

sv. haha visst :D

vart vill du åka då :D?

2010-02-11 @ 09:42:07
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Victoria ♥

sv: jaha okej :D de låter ju skitskönt ! ^^

2010-02-11 @ 12:31:33
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0