1, 5 år - 18 månader - 548 dagar - 13152 timmar - 789120 minuter - 47347200 sekunder

2010-02-05



nyår 2009

nyår 2010

jag & rasmus firar 1,5 års dag idag.
egentligen hängder inget särskilt vi hade det mysigt igår i ystad, men jag tyckte ändå att det kunde vara värt att påpeka det. särskilt eftersom att jag är världens lyckligaste & dessutom upplever det där pirret mer & mer för varje dag. jag förstår inte när & om det ska ta slut, det där pirret ?! varje dag känns som första dagen jag träffade honom. det är liksom som jag ständigt är berusad. det bästa som finns är att bara titta på honom. han uppskattar dock inte det på samma sätt - han tycker att jag glor. jag ignorerar honom & fortsätter att titta. det är helt otroligt hur en människa kan vara så vacker. det drar på smilebanden så fort jag tänker på honom ! han är min värld, och jag ska inte leva en dag utan honom !


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ni är så fina! Grattis <3

2010-02-05 @ 08:50:29
URL: http://hannasegen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0