sovmorgon

2010-12-15

vi har jättelite att göra på jobbet. jag fattar inte riktigt dealen. vem vill inte fika och handla julpynt så är få dagar innan julen takes off på riktigt ? jag har panik, jag vill inget hellre än att julpyssla och så måste jag jobba.

idag kunde jag dock ta mig själv lite sovmorgon. jag har tillbringat morgonen med att fila lite på julkorten som ska skickas iväg imorgon, panik ! jag borde verkligen se till att bli färdig. jag har en tendens att överareta saker för att jag aldrig blir nöjd. sämsta tänkbara egenskap, i promise.

lyckligtvis har jag i alla fall fått lite inspiration till det där med julklappar. nu vet jag precis ! ska bara få tiden att räcka till så att jag kan springa iväg och köpa dem också. jag tror det blir på fredag. den årliga julklappssprinten. springa från butik till butik och hoppas på att man inte glömmer någon, eller något !

nu ska jag hoppa i märtas uniformen. toodles !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0