i väntan

2010-12-30

tiden räcker inte till, och ändå sitter jag här och bara väntar. jag har aldrig vart särskilt bra på matte, så kanske är det inte så märkligt att mina ekvationer inte alltid går att lösa ut.

för om x är lika med stressrelaterad huvudvärk och y är lika med jag har tusen saker att göra, så kommer det oavsett bli förseningar i tidsschemat.

igår brottades jag med en barrande gran. det resulterade i att jag vaknade upp i en hög med barr. inte på golvet, utan i sängen -såklart !

det var kanske högst olämpligt, men jag har alltid drömt om att kasta iväg något i ren och skär ilska. igår fick det bli granen. ut genom ytterdörren och över räcket till loftgången, duns ner på gården. jag skrattade - rasmus var arg !

jag tror att jag har upprörda grannar. jag dammsög till efter 11. jag var så förbannad. granbarr överallt. jag tror inte att jag mäktar med samma procedur kommande år. i så fall tänker jag undersöka om det inte finns någon som kan komma och hämta skiten, klippa ner den, ta bråten med sig och dessutom städa boendet fritt från barr.

barr ? vad är problemet med barr ? de typ förökar sig, så fort de hamnar på golvet. riktigt meningslöst ! nu ska jag sluta vänta förresten, göra lite nytta !

återkommer med vidare information.
på återseende, god fortsättning

och så vidare !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0