god söndag

2010-12-19

var tog den här helgen vägen ? skönt i och för sig att den försvann av bara farten. en jobbhelg vill man ju knappast att den ska vara långsam och efterhängsen.

imorgon får vi julgranen hemkörd. mamma och pappa har vart vänliga nog att köpa en till oss. här på torget 200 meter bort kostar en vanlig gran 300-350 spänn. jag tappade hakan när mamma sa att de betalt 200 eller vad det var. ser i alla fall fram emot att få pynta den imorgon.

jag har samlat pynt i fler veckor nu. såklart visar jag er hur det hela blir, men jag tror att den kommer bli perfekt. pyntet går i vitt, grått och silver. stilrent men ändå lite romantiskt sådär.

vem kan slå filip och fredrik finalen ljuder från dumburken. älsklingen och jag har haft en mysig och stilla kväll. skönt. jag har lite huvudvärk. egentligen skulle den här helgen innehållit både dejt med cecilia och emma och chrille, men det blev inget med varken det ena eller det andra, väder och vind och tatueringar kom emellan. sånt som händer, i guess.

jag öppnar själv på jobbet imorgon. det ska nog gå bra, jag kan ju rutinerna utan och innantill. ganska skönt ändå. ibland tycker jag synd om mina kollegor när jag drabbar de med mitt morgonhumör.

stackars er. det här kan väl knappast vara något att läsa ?

på återseende,

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0