duktiga !

2010-12-08

jag älskar att vakna hungrig. då har jag motivation till att vara aningen mer fantasifull i köket. te med lite honung, smoothie med banan, lättyoghurt, honung &coccosflingor, danskt rågbröd med ägg.

protein och fibrer, det passar efter all skit jag åt igår. frukosten var nyttig dock. knäckebröd med avokadosmash och hårdkokta ägg. efter frukost gick det dock utför. lunchen bestod av saffranstårta och kaffe. ett litet snack bestående av en GB-sandwich hann jag, fanny och venessa med. fika blev det sen med lussebullar och pepparkakor med venessa hemma. rester åts till middag då jag slukade en portion terykaki-kycklinggryta.

jag kan meddela att jag mådde ganska dåligt igår. way to much socker. jag älskar i alla fall fannys och min inställning till viktminsking innan vi traskade in på malmborgs igår. jag vill börja på viktväktarna, sa jag. fanny bara, jag med. det verkar så bra och man får jättebra recepttips och blir sjukt motiverad. scenariot som följer är att vi, alla tre, kommer ut med varsen glass i högsta hugg. duktigt !

m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahaha! Så jävla typiskt oss (iaf mig!)

<3

2010-12-08 @ 23:34:52
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0