det blev en god tisdag tillslut

2010-12-07

jag ska fatta mig kort. blandade ihop dagarna och missade tvättiden denna veckan. tiden jag hade bokat visade sig vara IGÅR. måste ha rena kläder, tar igen det imorgonbittig. sista tiden denna veckan - måste ta ledigt från jobbet, katastrof !

mysfikade med kaffe och saffranstårta på lilla kafferosteriet med min blomma idag. hon är underbar min lilla älmhultstjej som jag träffar allt för sällan. i jul ska vi i alla fall se till att boka in en helg så att hon kan bo över !

resten av eftermiddagen tillbringade jag med svägisarna och lilla ella. jag flög med dockan till blåkulla. jag älskar samtalen med ella. de fyller mitt hjärta med värme. hon säger; ba-ba- baa och jag svarar. hon spricker i ett oemotståndligt smile och då smälter jag.

nu myser jag i lyan som har spökat idag. jag hoppas på att alla värmeljusen ska kunna mota bort onda andar. tänkte krypa till sängs med naruto tills rasmus kommer hem. kattjam, konstiga ljud och öppna dörrar är obehagligt när man är på egen hand. katten är lagom mysig att ha och göra med just nu. hon verkar tappa tänder och stinker så att jag håller på att avlida. stackarn ! jag hoppas inte att det gör ont på henne !

m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sååå mysigt idag <3 Jag tycker vi kör på kyckling-tacos på.fredag., vad säger ni? :)

2010-12-07 @ 23:37:05
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0