oinspirerat

2010-08-01

jaha, nu var det augusti också. månaderna bara försvinner ! jag hoppas dock inte att sommaren tänker ta slut nu. det är mycket svalare om dagarna och solen tycks inte längre vara vår bästa vän. jag gillar mulna dagar på sommaren när man kan göra ingenting, men varför behöver det vara så när man är ledig ?

kl 3 blir det lägenhetsvisning på per albin hanssons väg- håll tummarna ! i eftermiddag beger vi oss till svedala för middag med lilla familjen samevall/ lundborg. det ska bli mysigt, det var längesen vi myste med fanny, linus och ella. jag undrar om linus tänker slänga något på grillen, eller om fanny rör ihop sin fantastiska tacopaj.

nu borde jag egentligen ställa mig i duschen, men det är så skönt att sitta i soffan och göra ingenting. och särskilt skönt är det också att veta att jag har en lugn vecka franför mig- åtminstonde lugnare. just nu är det maraton på tv, och jag blir trött och svettig av att titta på löparna. jag borde skaffa ett gymkort ! jag borde verkligen det.

ganska oinspirerat inlägg, men vi hörs när jag har något vettigt on my mind !

ciao,

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0