ett självömkansinlägg senare..,

2010-08-11

ett självömkansinlägg senare tycks allt ha löst sig- ändå så jäkla sjukt ! igår på jobbet när jag var, i mitt kanske mest oglamorösa tillstånd, avtorkandes en massa teburkar, kommer två kändisar in genom dörren på märtas: rasmus och markus. rasmus hade ett så där lite lurigt smile på läpparna och jag kunde inte riktigt läsa vad det betydde. killarna beställde kaffe och sen berättade rasmus det fantastiska att vi har fått tag i en ny lya. ni läste rätt. ett förstahandskontrakt på en trea vid s:t knutstorg. jag är så sjukt lycklig. och det kanske bästa av allt, jag fick allt som jag ville, för vi måste flytta hem till våra föräldrar en månad också. inflyttning sker förste oktober. jag har fått mitt liv tillbaka, jag är så lycklig !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0