femte april

2010-04-05

återhämtning is going strong denna måndagsafton. fortfarande känner jag mig som jag jag levde livet i en burk, men att dricka te med massor av honung fixar biffen. imorgon ska jag städa ut alla baciller och göra lite nytta, det behövs. men mest ska jag ta det lugnt och ladda batterierna inför onsdagens jobbintervju.

jag vet inte hur det gick till, men nu sitter jag här uppkrupen i min säng och tittar på legally blonde. det känns så där, men jag orkar inte anstränga mig så jag hoppas på att kvällen ska gå av bara farten så att jag kan vakna en aning kryare imorgon.

att tillägga; rasmus lundborg - jag älskar dig. du & jag i 20 månader.

m.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0