upon ur throne

2010-0415

jag var inne på bolagret igår och bara strosade bland möbler och inredning. jag älskar det ! det är rogivande så länge man inte får värsta tuppjucks- anfallet och bara vill köpa allt. jag har två ganska sjuka inredningssidor. ibland är jag en äkta romantiker som drömmer om spets, massiv- ekparkett och vita skåp från golv till tak och andra dagar vill jag bara gå helt kliniskt vitt med abstrakt konst och inreda spartanskt i plast.

igår hittade jag dock något som bara måste införskaffas till den egna lyan när den blir verklighet - dock inte denna varianten.


denna tron går att köpa på bolagret för 3,295:-
och finns även i färgkombinationen silver/ röd - där tygdetaljerna är röda och trädetaljerna silvriga.
jag älskar konceptet med en tron, men jag kommer aldrig lägga över 3tusen spänn på en stol/ fåtölj som ser så billig ut som denna - trots att den inte är det.
jag gillar stolen, men jag vill att den ska ha en historia, vara sliten på dynan och kantstött i ryggen. helst av allt ska den vara gammal och lukta lite suspekt. färgen går dessutom fet- bort. min ska vara antingen vit eller brun och tyget ska vara gärna i en mossgrön färg.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

fin blogg :) rösta gärna på min bikini http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=ZPDBAupsi5O6jAFvt5hsG4kF

2010-04-15 @ 10:14:40
URL: http://covette.blogg.se/
Postat av: Gabriella

:) hihi

2010-04-15 @ 10:27:14
URL: http://covette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0