TGIF

2010-04-09

det blir lite av varje ikväll, det blir nog både lungt och kaos. imorgon väntar viktig jobbgrej så jag ska landa i bingen i tid. detta kommer dock att innebära ingen dans ute. fast jag har inte något emot det, verkligen inte. jag älskar förfester. om alla fester var som förfester då skulle varje festtillfälle vara en fröjd. för mig är det i alla fall oftast så, jag laddar och laddar & sen när man väl står där kall och full, i entrén till någon halvsunkig klubb och ska dansa till låtar man redan hört tusen gånger, så blir jag alltid så jäkla besviken. jag älskar att gå ut, men jag är nog mer pubtypen som sitter ner, dricker något gott och snackar. dansa är underbart, men det gör jag mycket hellre på förfesten för sen har jag alltid ont i fötterna. okej, det finns ett tillfälle när utgången är maxad och det är under falsterboveckan - sjukt bra drag & riktigt lyckad utgång. så skulle jag vilja att varje utgång resten av året också var. det lär i alla fall bli många kära återseenden med vänner & bekanta från gymnasiet och jag hoppas att lowan tänker spela flashing lights - whaaaaduup !

m.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ut och busa med dig nu ;) Skönt att du mår bättre! Hoppas allt går bra med intervjuer och dyligt!



Måste också säga att jag älskade dina texter om konfirmanderna och arga snackarn. Klockrena. Du är sååå jävla bra när du skriver om sånt som du funderar på!



Jag tror inte det var du som smittade mig, fast jag kan ju inte veta säkert ;) Kan ju ha varit någon av de en miljon ungarna som jag kramade på mitt gamla jobb i tisdags också.. No biggie!



Puss&Kraam till dig Honey!

2010-04-09 @ 17:01:59
URL: http://hannasegen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0