jag ska bara..,

2010-04-07

mår jag bättre ? tja, är det inte det ena så är de det andra. sammanfattningsvis mår jag nog lite bättre, men det är mest för att jag inte är jättehes längre. snor finns det gott om och huvudet bankar, men jag går inte en meter utan snytpapper och jag har precis ätit en gigantisk frukost och svalt en ipren.

natten har varit en mardröm, särskilt för min stackars mamma. jag fick för mig att jag skulle ta av den starka hostmedicinen igårkväll. oh, yes i did. dumt ? skojar du ! klockan 1 vaknade jag och hade såna fruktansvärda kramper i mellangärdet. tillslut kom jag upp ur sängen och stapplade ut i badrummet. där liggande på golvet insvept i en handduk låg jag och huttrade och hulkade - utan vidare "resultat". fick trampa tillbaka in på rummet och ner i sängen. slocknade som en klubbad säl tillslut.

nu ska jag ringa till trelleborg, och det lär bli ett kraxxigt samtal, men det känns som att det är läge att förvarna att jag är så här. man vill ju inte framstå som oansvarig. jag ska hoppa ner i lite vettiga kläder, föna håret och sätta på mig ansiktet. måste skynda, det tar ju lite tid. jag hör av mig later on, innan jag ska iväg och jobba ikväll; ÅH GOSH !

puss kakor,
m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0