i know you love to show off

2010-04-10

gårdagen. vad ska jag säga ? jag myser i hela kroppen - perfektion ! det var ganska lamt, fast på ett bra sätt. det kändes liksom som att alla landat i någon fredagskoma och från utgångsmood från samtliga, utom typ mig och rasmus så fick vi klanen att stanna hemma istället. jag tror att alla började resonera och så kom vi fram till att det var fett trevligt att bara snacka om gamla & nya minnen, lyssna på skön musik och dricka det där som tagits med. det kändes i alla fall sjukt gott att träffa en hel drös med sweethearts från förr. det lär ske snart igen, i hope. & ja, flashing lights spelades - whaaaduuup !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0