12 april

2010-04-12

jag har inte lyckats få en uppfattning om temperaturen idag - men något som är helt fantastiskt, det är att det i vår del av stan är alldeles vindstilla. det händer väldigt sällan så jag ska skynda mig ut och sen ska jag sitta i solen hela dagen !

jag hade väldigt svårt att komma ur sängen imorse. natten har plågat mig med mardrömmar & jag vill aldrig igen drömma om spökhus, speglar, mördare och inälvor - alla bara dog. jag tror att jag ska börja skriva ner mina drömmar igen & sen ska jag fila på ett filmmanus. hur coolt ?

nu ska jag ladda upp en frukost och sen ska jag bära ut den på en prickig bricka & sätta mig och njuta av vårvärmen. jag måste dock försöka skaffa mig en uppfattning om hur varmt det är. räcker det med en tröja och pyjamasbyxor eller måste man vira in hela sig i en filt ? när man tittar ut, ser det ut som att man lika gärna skulle kunna skippa kläder och lägga sig i bikini & sola, men den gubben går jag inte på. inte när förkylningen NÄSTAN är borta (peppar, peppar - ta i trä)

& just det, grattis på födelsedagen morfar !

talk to you later on amigos,
m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0