word out

2009-09-22

jag bjöd marianne på lax, bulgursallad & citron/sweetchili- youghurt, när älskling inte hade ork att äta med mig. jag förstår honom dock. att pendla till kristiansstad från höllviken är en last. & jag avundas hans motivation till att ta sig i kragen och bara göra det. jag saknar honom.

sådär över en middag på tu man hand hinner man byta ganska många par ord. med en kvinna några år över 65, som har en agenda likt ingen annan, finns det särskilt mycket att prata om. marianne är trevlig & klok. jag gillar hennes sällskap. när inte mamma är hemma är det skönt att ha henne att reflektera över saker med.

tex. varför finns det 10 olika sorters schampo, det blir vi väl inte lyckliga av ? anna anka är en förtryckt hjärndöd lyxförpackning som hela svenska folket skrattar åt. det är synd om henne - låt henne vara ! det svenska systemet för invandrar politik är värdelöst. jag och marianne förespråkar ömsesidig respekt & det tycker vi gäller för allting; från konsumtion till svenska för invandrare till barnuppfostran !

a m e n !

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0