onsdag som känns som måndag ! att jag kommer vara överraskad imorgon

2009-09-09

det delades ut goodie bags på skolan & folk blev som förbytta. i alla fall de som fick. vilken fest: rakhyvlar, schampoo & balsam, block, malaco godis och så vidare.

vi eftersläntare fick nöja oss med världens lyxblock som är miljövänliga. googla whitelines. alltså jag är lättpåverkad, men detta är verkligen bra grejer. dessutom så är det en patenterad svensk produkt - som måste stöttas bara därför att.

produktiv dag till max. skola från 10- 5. inte konstig att man är mos i hjärnbalken när föreläsningarna är på 2, 3 timmarspass. har ångest över att böckerna inte kommit än, men de kommer förmodligen imorgon. då ska jag racerläsa två böcker. lycka till !

den randiga tröjtrenden är en katastrof. ALLA har en - det är inte okej. jag har en ny idé, ett kaxigt svar ! synd bara att jag inte kan sy. delar dock inte med mig av min idé - för den här ska ingen annan få creed för - min min min min min !

förresten, jag har röstat för första gången idag. i kyrkovalet. haha ! jag missade hela valgrejen förra gången då till eu, men jag hade ändå ingen aning om vad jag skulle rösta på. den här gången var det lättare då jag bara kunde kryssa i mammas namn.

nu sverige - malta. kommer somna. innan middag - inte okej. ska sova tidigt ikväll, det gillas.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0