måndagssjuk och rapar china box - sjuktligt ofräsch !

2009-08-07

läste precis på hannas blogg om måndagssjuka småbarn. vilket otroligt bra uttryck. jag har känt mig precis så; måndagssjuk. seg.trött.vilsen.frusen.sunkig och så vidare. i och med det hoppar man inte högt av glädje när skoldagen masat sig fram enda till klockan 5. men jag brukar vara bra på att lyfta mig själv i besvärliga tider - så tillbringade någon timme hos fanny & linus. fanny som just nu utbildar sig till florist hjälpte mig med en brudbukettsinspirerad bordsdekortation som mamma & pappa fick idag, dagen innan deras 25åriga bröllopsdag. resten av deras surprise kommer imorgon och stavs moët, och sen blir det en mysig middag på någon fransk restaurang i stan. förövrigt är jag ledig mañana och ska hämta mitt mästerverk från bildsalen på gamla skolan, samt återlämna ett par boxningshandskar till min gamla idrottslärare. nu ska jag krypa ner till raaaz som gottar sig med andra twiligt- boken, vilken bokmal han är, mitt <3 !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0